Dag 10 - compleet / dag 11 - het einde

20 september 2019 - Soest, Nederland

Dag 10

Laaste en zwaarste dag gaan we tegemoet

Nog 1 laatste wandeling voor we neer ploffen

Door een kerk en langs het water kwamen we in een park die zeer mooi was en ook erg leuk leek in de avond

Veder niet veel gedaan en maakte ons klaar voor Feyenoord

Maar dat was pijnlijk om te zien dus ginnen we maar naar huis en nog 1x slapen in Engeland :)

20190919_110455

Dag 11

Aan alles komt een eind

Dus ook onze vakantie

Op naar huis

Dank u voor het volgen van de blog ik hoop dat juilie genoten hebber ervan want dit is ook nieuw voor mij 🤭

But for now cya!!! 🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧

1. Jolanda en Theo:
    20 september 2019
    Ik vond het super om jou en je vader te volgen. Elke morgen keek ik weer uit naar je verslag en foto’s🤗
    Hele goeie reis terug!!!
  2. Ria:
    20 september 2019
    Hoi Kanjers, leuk om jullie te volgen en klasse gedaan Rudy.
    @ Ruud een fijne reis terug met ze twee en veilig thuis komen.
    Wij zitten in Oostenrijk nu.
    Tot laters xxx ook een◀️ voor Rudy.
    Groetjes Rosa en Ria
  3. Maria:
    20 september 2019
    Ook ik vind het enorm leuk om jullie vakantieverhalen zo te volgen. Dankjewel.

Maria
  4. Moeder:
    20 september 2019
    Kom maar gauw weer naar huis toe dan kan ik aan je was beginnen 😩 nee hoor heb je gemist tot vanavond 😘
  5. Ferry de Heer:
    20 september 2019
    Heel leuk Zwager! iedere ochtend eerst een bakkie en jullie verhaal + foto's bekijken!
    Goede reis terug en zie jullie zondag wel denk ik!
  6. Annemieke:
    20 september 2019
    Heel leuk om jullie te volgen, goed gedaan Rudy👍
  7. Ruud:
    21 september 2019
    Zelfs ik wachten je dagelijks verslag in spanning af hihi, je was een top reisgenoot wat hebben we genoten !!
    Ik ga graag nogmaals een volgend avontuur met je aan 🥰
  8. Jac:
    21 september 2019
    Ik heb net gelezen wat de reacties zijn en kan me er alleen maar bij aansluiten. Leuk om jullie reis te kunnen volgen en prachtige foto's met je drone. Dus ik zeg voegde reis weer zo'n verslag 😆
  9. Wendy:
    22 september 2019
    Wat kun je leuk schrijven Rudy!!! Zo te lezen zijn jullie weer een paar mooie avonturen rijker! Moest wel lachen om dat stukje van “nooit je vader volgen” 🤣....en dat met die koeien...hij heeft ze toch niet echt geslagen met die stok hè?